sprzęgło czy dwumasa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • POOK
    Classic
    • 2010
    • 33

    sprzęgło czy dwumasa

    Można w etce na podstawie VIN'u, albo podpiąć kabel i sprawdzić (to są najprostsze mozliwości).

    Nie wiem czy ta pierwsza daje 100 % pewności.

    Pozdrawiam,
  • blumchen
    Classic
    • 2008
    • 35

    #2
    sprzęgło czy dwumasa

    jesli temat byl poruszany to proszęo link, do tej pory nie znalazlem podobnych objawów ani dokładnej odpowiedzi.

    Od paru dni zaobserwowałem takie objawy
    na 1 i na 2 biegu przy wysprzęglaniu pod sam koniec czuc lekkie szarpniecie jakbym nie do końca wysprzłęgliło, podobne do " jakbm nie czuł sprzęgłą" . Na wyższych biegach jest ok. Nie jestem pewien czy przy dodawaniu gazu na wyższych biegach auto nie ciągnie przypadkiem trochę słąbiej. I tu moje pytanie jak to sprawdzic? Czy pada sprzęgło czy już dwumasa?

    Probowalem na zaciągniętym ręcznym puszczać sprzęgło i dodawać gazu, wcześniej octa gasła teraz nie. Czy takie objawy sa przy dwumasie czy przy konczacym sie sprzęgle?
    I teraz ostatnie pytanie jakie koszty? Biore pod uwag dobry zamiennik auto ma 230 000 i na pewno nie dam zarobic ASO
    Dzięki
    Johny II i sirio turbo 800

    Komentarz

    • robbieT
      Classic
      • 2009
      • 17

      #3
      Wydaje mi się kolego, że rózne mogą być objawy, mnie się rozpadło sprzęgło DM przy 210 tys km, były objawy lekkiego szarpania przy ruszeniu myślałem, że to docisk paska klinowego a to się rozpadała DM. Zdaje się, że jednak nie zdiagnozuje tego nikt bez rozbiórki więc proponuję jezdzić do końca. Tak na marginesie ja dojechałem o własnych siłach z ASO do innego warsztatu. Koszt naprawy to niecałe 1.7 tys zł za oczywiście dobrą JM i nie daj sobie kitu wcisnać że jest gorsza cieżej chodzi i ma większe wibracje itp, no chyba, że nie musisz liczyć się z kasiorą. pozdrówka

      Komentarz

      • blumchen
        Classic
        • 2008
        • 35

        #4
        wlasnei tez licze sie z dwumasa i tu nasuwa sie temat kosztow, w zaufanym warsztacie z robocizna chca 3,5 tysiaka 2 kola DM, 1 sprzegło 500 robocizna, w innym znowu 2500 skad takie rozbieznosci ? nie mowiac o aso gdzie sie wszystko na 4500 nie che skonczyc
        Johny II i sirio turbo 800

        Komentarz

        • Golfista
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2005
          • 183

          #5
          Zamieszczone przez blumchen
          wlasnei tez licze sie z dwumasa i tu nasuwa sie temat kosztow, w zaufanym warsztacie z robocizna chca 3,5 tysiaka 2 kola DM, 1 sprzegło 500 robocizna, w innym znowu 2500 skad takie rozbieznosci ? nie mowiac o aso gdzie sie wszystko na 4500 nie che skonczyc
          A nie lepiej założyć komplet od VR6 ???
          Całość zamknie się ~1000 zł z wymianą....

          co do testu to zaciągasz ręczny wbijasz 4 bieg i ruszasz.
          Jak zgaśnie to masz sprzęgło ok.
          Pozdrawiam Bartek.

          Current: Honda Civic
          Ex: O1

          Komentarz

          • piteros
            Drive
            • 2008
            • 57

            #6
            Zamieszczone przez blumchen
            wlasnei tez licze sie z dwumasa i tu nasuwa sie temat kosztow, w zaufanym warsztacie z robocizna chca 3,5 tysiaka 2 kola DM, 1 sprzegło 500 robocizna, w innym znowu 2500 skad takie rozbieznosci ? nie mowiac o aso gdzie sie wszystko na 4500 nie che skonczyc
            Nie wiem koledzy gdzie takie ceny macie, mój ojciec niedawno wymieniał u siebie kompletne sprzęgło z dwumasem i z tego co mi mówił to za wszystko dał niecałe 1300 i jakieś trzy stówy za robote. Dziwne to dla mnie, zbyt wielkie różnice cenowe, a nie kupował jakiś tanich podróbek, tylko wszystko firmowe.

            Komentarz

            Pracuję...